se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 22 december 2010

walking with a ghost

gokväll alla älsklingar ! 

sist jag uppdatera lite tidigare idag berätta jag så snäll för er att jag skulle åka in till stan och då kan jag väll gott säga också att detta är sista gången jag sätter mig på en buss så kall att det ryker ur munnen när man pratar ILLA, det är svin kallt ute idag verkligen så om ni inte varit ute redan så rekommenderar jag att ni håller er inomhus idag och för er som är ute se till att ni håller er varma fruktansvärt väder verkligen , vem beställde denna kyla ? er ska jag ge en riktig snyting !
men nu ska jag komma till saken vi åt på kina resturang idag jag och min fina tjej åt på nu minns jag inte vad det heter bara för det , men riktigt god mat verkligen super gott mums . Sen så sprang vi till skopungten för jag skulle införskaffa mig ett par skor vilket blev två par skor haha jag älskar att shoppa ! men vem gör inte det ?
vill tacka min annamaria för en väldigt mysig natt och dag , BIG LOVE 





första bilden kan ju beskriva hur kallt det va på bussen vet inte om man ser så mycket av rykandet men det finns där vill jag lova ! Jag älskar dig tjej 



big love till skor . 



4 kommentarer: