se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 27 november 2010

jag lyssnar på allt och lämnar dessa med ett flin



I know you wanna stay in bed
But it’s light outside
It’s light outside
So you know, I'm gonna stay right here
You saved my life once
You saved my life

And I
Will try
To get you up
Cause it’s beautiful outside
And we’ll fall
But we’ll try
We’ll do our best
And I’ll love you all the while
Because you saved my life once…

I know you wanna rest your head
And just forget the night
Forget the night
You know I’m gonna stay right here
I’ll sit by your side
Sit by your side

And I
I’ll try
To get you up
It’s beautiful outside
We’ll fall
But we’ll try
We’ll do our best
And I’ll love you all the while
You saved my life once…

I think I always knew you would be the greatest ...
min favorit låt just nu.

___________
Skitsnack är nog nått man kan skratta åt så man får ont i magen det är helt sjukt hur roligt det är att höra saker om sig själv ibland som andra säger , folk kanske tycker det är konstigt att jag tycker det är kul att höra saker om sig själv med saken är den att jag vet ju hur jag är i verkligheten och hur det ligger till och eftersom dom sakerna som sägs inte är sanna någonstans så ser jag det roliga i det hela , att folk vill försöka förstöra för en människa men inte lyckas är det inte roligt ? det finns verkligen bra exempel på att man inte ska tro på allt man hör .. Igår fick jag höra av en kille att han hade fått höra för inte så länge sen att en pojkvän inte hindrar mig från att ligga med andra killar och det va nog nått av det dummaste jag någonsin hört, iallafall på länge haha jag menar har man en pojkvän så gör man inte sånt man respekterar sin pojkvän och älskar honom varför ligga med andra och riskera att förlora den killen man älskar mest av allt ? ja dumt eller hur .. har fan aldrig varit otrogen så ganska kul att folk snackar, där är ju ett exempel på att folk vill förstöra för andra ! Och man märker ju att folk är avundsjuka på det liv jag har vart annars skulle allt detta skitsnack komma ifrån ? hmmm jaadu .. haha det är patetiskt rättare sagt , ni är patetiska som kommer på vad som helst för att förstöra för andra , tycker det är väldigt kul att höra vad folk säger , tänk om andra skulle hitta på massa skit om er då tror jag ni skulle ligga ner i sängen gråta ögonen av er och hata erat liv eller hur ? bara för att jag älskar mitt liv så jävla mycket nu tycker jag synd om er .. hah remember patetiska människor , om ni vill att andra ska förstöra erat liv så fortsätt prata , men bay back is a bitch kom ihåg det . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar