se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 28 november 2010

så in i helvete spårad kväll

hejhej ,
va ju på fest igår galet roligt tills allt spåra ur och jag fick i mig alldeles för mycket dricka , slutade med att jag deckade på soffan och vakna upp där imorse runt halv 9 . sen så gick jag bara hem och så in i helvete vad dåligt jag mår nu det har jag verkligen inte gjort på jätte länge så det känns hemskt ..
Har varit och ätit med gänget också kändes lite bättre när man fått i sig mat och massa vätska men inte tillräckligt bra , om en liten stund ska jag väll kila över till tilda vet inte riktigt vad vi ska göra men ikväll ska vi iallafall hem till lina och kolla på film plus att vi ska färga mitt hår läääängtat !

hörs senare , bless //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar