se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 27 november 2010

pengar rullar in som dom ska , det går bra nu

godkväller !
sov hos emma inatt och jag som skulle upp till jobbet kl 11 kom lite senare eftersom bussarna går piss på helgerna så jag kom till jobbet ungefär kvart i 12, fy icke bra alls skäms dorentina !
Men iallafall har jobbat hela dagen fram tills nu och för er som inte vet ska jag jobba varenda helg nu fram tills jul både lördag och söndag , ska ta en snack med pappa också om att få jobba på onsdagar eftersom jag är ledig från skolan då !
Och idag va det årets första julbord på Gammel tammen i österbybruk , riktigt god mat faktiskt så tycker ni ska ta och åka dit och få känna på vad riktigt god mat är för någonting ! love it . Ska lägga in en länk till hemsidan så ni kan gå in och kika lite ,.
Jag skulle ju egentligen till uppsala idag och festa loss och träffa lite folk , men så blir det ju tyvärr inte istället ska jag vara med mina fina vänner och festa hemma hos stephanie bilder kommer självklart tas på festen så det kommer upp senare nån gång !
Ska duscha och lite nu sen senare ska vi i familjen ha lite myskväll innan jag drar iväg på fest så vi ska äta kräftor kanske är lite sent på året att göra det men så fruktansvärt gott så vi skiter i ;) haha .


http://www.gammeltammen.se/  - eftersom jag är en sådan underbar dotter så gör jag detta för att pappa ska få lite cred ! världens bästa kock ,... så kolla in och boka ett julbord ! 


seee you later , bless you /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar