se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 25 oktober 2011

tjabba tjena hallå

Igår va jag till thuns med larsson klanen och deras söta mamma , hittade ingenting till mig själv men va gullig nog och köpte ett puder till min fina syster.. Åkte sedan hem till dom och fika lite sen senare va det dags att åka hem och söta andreas och johanna ville skjutsa mig till österby så jag klagade absolut inte , haha .

Idag har jag först och främst varit i skolan och dagar som denna älskar jag verkligen skolan hah har haft sjukt kul med några vänner , klockers skoldag helt klart !
Efter skolan åkte jag till stan för att spänna rälsen som jag så fint har i munnen, elin och niklas följde med sedan gick vi lite på stan men hittade ingenting dock kolla jag nog inte så mycket heller (a) haha .
Elin sover hos mig idag så vi åker till skolan imorgon , busigt .

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar