se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 24 oktober 2011

helgens händelser

Hejhej ,
inte uppdaterat en gång under helgen och det har varit grymt skönt att jag inte ens suttit vid datorn .
men oj så mycket jag missat haha, saksamma .

I fredags va jag på maskeraden i österby och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den, jag hade kul till en början sen gick det bara utför , slutade med att jag åkte hem till min extra familj och sov där haha .
I lördags vakna jag upp hos i min systers säng och fatta inte ett dugg , mådde så jävla dåligt menmen tog mig upp och följde med dom till stan för att köpa en kaffebryggare och sedan lite annat , vi åkte hem och la oss i sängen sen ringde andreas och fråga om jag ville hitta på någonting med honom så ja jag och elin drog oss ut ännu en dag och hade faktiskt en bra kväll med grabbarna .

Finns faktiskt inte så mycket mer att säga om helgen , idag ska jag till thuns iallafall och vara med andreas och hans syster johanna får se om man hittar någonting att ta med sig hem !

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar