se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 20 oktober 2011

someone like you .

när det väl börjar bli bättre , blir det till det sämre på bara några sekunder ..
hur kan du göra såhär mot mig ? du intalar till och med dig själv om att allt
har blivit så mycket bättre , ska jag skita i dig och bara försöka gå vidare
istället för att kämpa till det bättre , jag skulle struntat i dig från första början
bara skrattat åt dig och frågat mig själv vad du ville sedan vända på klackarna
och gå vidare som jag gjort med alla andra ..
Va du tvungen att vara den där killen , den där killen som fick mig att falla
den killen som kanske va värd att sattsa på , den där killen jag skulle göra
så mycket för .. killen som jag nu älskar så det gör ont inom mig .
det gör ont i mig att tro att allt har blivit så mycket bättre och sedan
se allting gå i tusen bitar ännu en gång , du lär dig ingenting .

jag hoppas du fixar det här och inte låter det rinna iväg som vatten .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar