se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 20 oktober 2011

godnatt

Hej på er
precis kollat klart på hela säsong 3 av gossip girl den 4 säsongen är på nerladdning , hur många säsonger finns det egentligen ? hm någon som vet ?! .

Idag har jag iallfall sovit bort dagen , hann dock träffa renée för en cigg och sedan åkte jag iväg till stan för att möta upp andreas på lite shopping , fick med mig ett och annat hem !
När jag kom hem möttes jag utav en sovande plutt och en mysig hund , underbart .
Tog även tag i att skälla på min mentor idag som fick det han förtjänade , utskällning av en 17 åring hur känns det ?! jävlar som inte kan sköta sitt eget jobb , mer om det imorgon .


Imorgon är det skola som gäller och eftersom jag inte träffade min underbara moster i tisdags så ska jag se till att träffa henne imorgon , för lite fika och presenter ! mysigt .
Ska även se till att hinna städa lite imorgon ,
puss på er underbaringar .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar