se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 26 oktober 2011

Skoldag

Har ni haft en bra dag än så länge folket? det har inte jag haft iallfall , eller jo jag har haft en halv bra dag än så länge iallfall och jag hoppas att den bara blir bättre !
Första timmen hade jag inget prov för min matte lärare va hemma med sjukt barn så istället hade jag engelska och ska ha det 3 lektioner irad . suck .
Fick nyss reda på att en människa som betyder mycket för mig har ljugit mig rakt upp i ansiktet så fuck him , tattare .

Ska väll ha en lektin till sen slutar jag för dagen , har egentligen 2 andra lektioner till idag vilket jag tydligen inte har nu, ja jag vet inte riktigt känner mig lite förvirrad men allt börjar gå bra nu igen , det är väll det som är det viktigaste ! ;)

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar