se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 10 oktober 2011

helgen

Hej på er ,
i lördags kom Andreas och hämta mig efter mycket väntande på honom men det va ingen större fara för under tiden satt jag mig vid pianot och försökte lära mig spela lite, det är typ min dröm att kunna spela piano ! haha .
Vi åkte sedan till Örbyhus för fest , och ja jag hade faktiskt kul trotts att jag typ inte kände någon men tillslut ringde en viss person till mig och nästan grät i telefonen så jag leta snabbt upp andreas och sa att jag ville hem och sån tur hade han varit och letat efter mig i sådär 10 minuter för att be om samma sak ! haha så vi satt oss i bilen och åkte till gimo snabbt som tusan , han släppte sedan av mig och åkte hem .
Träffade på J som ringde och han va så jädrans arg vilket jag kan förstå , fönstret nere i porten är sönder sparkat och hela lägenheten såg ut som ett helvete , jag har aldrig sätt han så fruktansvärt arg förut menmen nog pratat om det..

Sitter här i lägenheten och väntar på att han ska komma hem så vi kan städa undan allting får se om jag sover kvar här eller inte , jag fyller ju år imorgon ! hihi
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar