se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 8 oktober 2011

crosstävling nu party ooopah

Hejhej alla ,
hade så brottom iväg imorse så hann inte riktigt med att uppdatera , det första jag gjorde när jag vakna va att springa ut barfota med mina shorts och t-shirt mitt i det kalla gräset och fånga våran kanin som inte hade kommit hem igår men såg den allt imorse så det blev lite kanin jakt för min del !
Hade brottom som tusan för andreas kom vilken sekund som helst efter och då hade jag inte ens kläder på mig , vi skulle iväg på niklas cross tävling och vi har varit där hela dagen (kommer biler), kom hem som en isbit men nu har jag tagit en dusch och tinat upp har även hunnit fixa mig lite grann för snart åker vi till bröderna larssons syster och pojkvän för fest med bondarna !
ha en bra lördagkväll alla , puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar