se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 18 september 2011

ute kväll

Kom precis in efter att ha varit med Andreas och ett tag tidigare även Fanny och Renée, det har varit en ganska ilske fylld dag vill jag lova, inga lugna nerver vart man än vänder sig ..
Jag har stått och tjaffsat med tanten som bor under oss , jag har varit med min älskade fanny som stått och varit ledsen och upprörd ! ja ingen lugn stund .

Jag tycker om att vara med Andreas faktiskt han är absolut en av mina bästavänner och vi kan alltid prata om allting , det känns alltid bra att prata med honom för då får man verkligen nått svar tillbaka , det finns vänner som säger du kan prata med mig jag kommer hjälpa dig blablabla .. men när man väl behöver råd och hjälp säger dom ingenting eller säger oftast , jag vet inte vad jag ska säga ?! hallå vad hjälper det , man vill ha någon att prata med som kan prata och säga vad dom tycker och vad dom tycker man ska göra ,. och det är absolut ett plus att ha en killkompis att prata med när det gäller killar , rekomenderar det till er som inte har någon om det är problem med pojkvännen eller kanske pappsen eller övriga ..
Jag älskar alla mina vänner helt klart , men det finns några man vänder sig till extra mycket om man behöver prata ,

nu ska jag spela lite sims på facebook sen ska jag lägga mig och kolla på filmen jag börja på innan jag stack iväg , godnatt kära läsare ! puss

min favoritlåt just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar