se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 18 september 2011

lördag

Hej ! 
va ut med Dixie för en stund sen , och nu sitter jag bara här och jag kommer inte göra annat än att bara ta det lugnt idag för jag är så jävla slut och jag mår inge bra alls , febern smyger sig på sakta men säkert .
Imorgon är det ingen skola vilket det aldrig är för mig på måndagar , jag som nästan hade hoppats på det men nej ..

Igår va jag ut med Robin, Pj , Fanny och Renée som vanligt , vi gjorde väll inte så mycket annat än åkte runt och hitta på bus men tillslut vart jag så jävla trött och mådde inge bra alls så jag åkte hem runt 2 men för övrigt en väldigt bra dag !
Juste världens bästa ringde mig igår från thailand , åh så glad jag blev han berätta vad dom gjort och vad som händer där nere , när dom kommer hem på nätterna osv haha sötnosen ! dock dog min telefon mitt i vårat samtal , vi prata ganska länge så det lär blitt dyrt för gubben ..
Blir till att ladda ner nån bra film nu , sen stanna inne hela dagen och ruttna bort .

puss på er


1 kommentar:

  1. Hej! Jag lottar ut ett valfritt stilrent smycke från fashionklicks helt nya kollektion! VAR GÄRNA MED, allt du behöver göra är att kommentera vilket du vill vinna! :D http://mmeeli.se/2011/september/tavling-vinn-valfritt-smycke.html

    SvaraRadera