se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 23 september 2011

svensk eller utländsk ?

tänka sig att jag gör ett inlägg fast jag sa att jag inte skulle (a)
det första vi gjorde när jag kom hit va och handla för jag va så förbaskat sugen på tacos , alltså va det dagens maträtt och jag sitter nu här efter att ha tagit en bastu stund med världens matkoma haha så grymt mätt även belåten ! hihi underbart ..

Imorgon bitti har jag bestämt mig för att ta en spring runda , efter lite mat och en dusch får vi se om man åker iväg och köper en tvättmaskin (?) .. haha sen återstår och se vad man hittar på hörrni känner redan nu att åka hit va helt rätt val !

På tal om någonting helt annat måste jag berätta vad som hände idag när jag hade lektion med en lärare jag aldrig har haft förut ( geografi lärare ) hon kom in och pratade en massa med mig och sen kom hon och satt sig brevid mig och skulle gå igenom vad dom hållt på med under tiden jag inte varit där , så rätt vad det är så kläcker hon ur sig - har du någonsin gått i en svensk skola förut ?!? ursäkte tänkte jag och jag va påväg att säga någonting så taskigt men jag tänkte för mig själv att det kanske inte va så jätte bra så självklart höll jag det inom mig , men jag menar.. nog för jag har bruna ögon ett lite underligt namn men jag ser väll absolut inte utländsk ut på det viset och jag pratar ju ren svenska så jag vet inte riktigt vart det kom ifrån :s hah blev hur chockad som helst ! menmen man kanska ah jag vet inte hahah ..

Nu ska jag kolla lite på tv, ha det så bra allihopa ! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar