se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 24 september 2011

lördag

Hej på er ,
jag orkade inte ut och springa imorse så jag tog mig en rejäl spring tur efter vi kom hem från våran lilla jakt på en husbil och tvättmaskin, husbilen gick vi minus och tvättmaskinen gick vi plus ! hah så det va ju bra de iallafall ..
Efter vi kom hem från dagens ärenden så tog jag mig en rejäl springtur till havet och satt där och rensa mina miljoner tankar som snurrar runt och runt i mitt lilla huvud .. hur vackert som helst vid vattnet just nu ! träffa också på en kille som också va och träna så vi gjorde sällskap en stund ! haha helt främmande men trevlig va han , tur de !
När jag kom hem så åt vi mat och nu har jag precis kommit ut ur bastun vilket va hur skönt som helst , hade ansikts mask skrubba helt korppen osv helt underbart ,. hihi nu ska jag klippa min mormors hår och sen får vi se vad som händer , är verkligen jätte trött så blir nog bara sova åker ju hem imorgon ganska tidigt !

Imorgon blir det hemfärd och hemma ska jag städa , sen kommer andreas lite senare och vi ska göra lite fuffens ehuehue - vad får ni veta en annan gång ! ;)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar