se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 3 september 2011

lördag är lika med fest

Hejhej .
För några timmar sen va jag ute och träffa Johanna en stund eftersom jag va tvungen att prata med henne vilket gick bra osv , sen kom min vän andreas och gjorde oss sällskap ett tag där efter skulle Johanna hem och hämta lite pengar så vi sa att vi skulle sitta kvar och vänta men istället begav vi oss till roma för lite mat, smsade johanna och hon kom dit en stund efter och där satt vi ett bra tag och prata skit och vad vi skulle göra ikväll hah väldigt mysigt !
Jocke har dragit iväg och han kommer inte hem inatt , så jag ska dra ut jag också och vara med Andreas vi ska väll förmodligen dricka så vi får se vart det bär av men kul ska vi ha ,.

hoppas ni alla får en trevlig lördag , puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar