se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 3 september 2011

kan icke sova ..

Kan inte sova, så passar på att blogga lite ..

Ja idag har jag inte gjort så mycket alls mest legat och degat framför tv'n , Jocke har suttit vid datorn hela dagen och nördat hoN så inte direkt något vidare sällskap .. blir så less ibland sen när jag inte vill ha han i sängen med mig ska han självklart komma och vara mysig då man varit less och irriterad ett bra tag vilket han också varit , han hatar när jag är sur och grining men ändå så är han det själv ?! hm, tar mig en riktig funderare på hur killar tänker ibland, tror faktiskt inte dom tänker alls ...

Lite senare på kvällen va J ner och köpte pizza med sig hem fick han med sig Toni som satt och pizza med oss eller ja jocke vill säga , åt ingenting .. va inte alls på humör ! han stannade ett tag och kollade på en film, vilket skulle vara en skräckfilm men tyckte inte alls den va äcklig eller skrämmande på nått sätt .. och nu sitter jag vaken helt själv, men jag är ganska van faktiskt medans killen sover är jag alltid vaken det har blivit en vana helt enkelt dock inte ett dugg kul ..
åhjuste hörrni , någonting som jag tog upp här om dagen att vara nykter i helgen ? hah ja det gick ju också åt helvete , imorgon ska vi båda dricka jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det faktiskt , besviken är väll någonting ah . 

Godnatt på er , puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar