se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 8 augusti 2011

helgen

har inte skrivit så mycket nu så tänkte berätta lite kort om min helg ..

lördag - Vi va några as bra tjejer hos Felicia Andersson i Östhammar och föra , vi hade det jätte trevlig och om inte annat hur jävla kul som helst, sen drog vi vidare till Öregrund där det va proppat med folk alla sprang hur som helst, jag träffa min moster och mamma som va ute och röjde på hummel ? hahah ah men vafan, min moster berättade också att mamma och jocke stod och dansa hur mycket som helst, pinsamt värre men dock ganska kul ! Hade iallafall en rolig kväll i öregrund den dagen , det bästa med kvällen va väll när jag skulle köpa en dricka så belata jag med en hundring och läsken kosta runt 20 kr så fick jag tillbaka 140 kr istället för 80 haha kändes jävligt bra ;) .. När allt stängde och så träffa jag mamma en sväng , sen kom jocke också och dom stod och krama på varandra och vettefan vad dom gjorde , haha helt sjukt .. Senare runt 3 kom deras mamma och hämta oss . Dock orkar jag inte gå in på så mycket detaljer under kvällens gång ! men mycket hände och mycket blev spårat .


söndag - vi hade en besökare på morgonen som hade gått ut från lägenheten på natten men som tydligen kom tillbaka när porten hade öppnats på morgonen , han hade gått in och lagt sig på soffan och sovit haha, vi hörde någon skrek " nuuuu får ni vakna , vi ska gå och handla! " runt 10 på morgonen haha .. Jag låg kvar i sängen och sov medans dom andra gick till affären , va helt slut efter 4 dagars festande , lite senare gick han iväg och jag och jocke va kvar vi la oss på soffan och kolla på film ! igår va jag så jävla trött så det ända jag gjorde va att sova och kolla på film haha helt slut , vilket vi båda va .. usch och jag träffade Renée och hennes kompis från stockholm en snabbis också ..

idag/måndag - Jag har legat och sovit tills ett kanske , J kom hem en stund runt vilken tid har jag icke koll på eftersom jag sov , så kom han och skaka på mig och sa att det va dags att gå upp och sova men ja det trodde han somnade om och vakna runt 1 då jag gick upp och börja städa fyfan vad lägenheten såg ut efter veckans bravader , saker överallt haha ... suck har städat tills nu och ska väll hitta på någonting annat att göra nu för dammsugaren rör jag inte , så pass less är jag !

vi får höras senare , puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar