se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 9 augusti 2011

film kväll

Hej på er ! 
hade familje terapi kl halv 9 imorse, tog mig upp precis innan jag skulle gå iväg eftersom det ligger så pass nära oss så tar det bara 1 minut att gå dit , jag hade verkligen ingen lust till att gå dit så tidigt på morgonen för jag vet alltid hur irriterad och sårbar jag blir när jag pratar om allt vi pratar om .. vi va klara kanske runt 10 eller någonting så efter det sa jag hejdå till min familj och sprang iväg hemåt för att lägga mig och sova , så skönt ..

Jocke ska iväg och jobba natt idag , så då passar jag på att ha filmkväll med Johanna hihi mysigt , kvällens tema är skräck så enbart en massa skräckisar , vi kommer helt klart skrämma upp oss själva haha så grymt kul !!
Nu ska jag faktiskt kila iväg ut en sväng och träffa Renée , hon ska få ta och berätta lite om sin tripp till Magaluf eftersom jag inte hört så mycket om det ..
pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar