se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 27 juli 2011

vi sätter fart på grillen

Heeej !
har sovit på soffan hos johanna inatt , vilket johanna också gjorde och jag vaknade för en liten stund sen jag flög upp i soffan och skrek neeeej ! haha
 - av anledningen att jocke skicka en bild på ullared och jag har sagt till han att jag vill åka dit innan sommar är slut , vilken jävel så ska han självklart dit .. ! hah men inte ett dugg avis ;) han uppskattar det inte , haha. 
Jag och Johanna har iallafall hunnit med att göra lite saker idag ändå , vi har precis varit på affären och köpt cigg plus allting vi ska ha till grillningen idag , det vi inte hade redan satt säga om en stund kommer Denise hem och då sätter vi fart på grillen , kommer bli väldigt mysigt och skönt dessutom för senare tar vi nog ett dopp i poolen hihi (a)

Imorgon är det fest som gäller at my place eller ja snarare jockes place , hihi men eftersom han inte är hemma så kallar jag det mitt ! mohaha nerå , men det kan bli jävlig nice faktiskt med massa bra människor, hur nice ? asnice ;) men nu ska jag sätta mig ute och chilla lite med värmen , så pussssssss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar