se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 28 juli 2011

överskotts energi !

Hejsan hoppsan !
jag är hur pigg som helst , är full av energi och tidigare inatt satt jag och va helt deprimerad men nu är det över jag är glad springer runt och dansar i lägenheten medans Johanna ligger på soffan och sover haha ! jag förstår inte vart all min energi på nätterna kommer ifrån, det är helt ofattbart haha, just i denna sekund är jag hur glad som helst , min depp stund verkar ha gått över skapligt men den kommer väll tillbaka imorgon när jag pratar med " hm " eftersom det är massa trubbel just nu ... Men jag kommer klara mig som jag alltid gör , så det är ingenting mer med det egentligen !

Idag lite senare är det ju party som gäller förhoppningsvis iallafall , jag kommer nog vara på full gång direkt när jag vaknar , damsugaren ska fram, städa förfullt och senare på kvällen fullt öööööööös hah love it !
Vi hörs lite senare snyggingar , ska fortsätta mitt dansande till sängen hihi (a) pusssssss wakawaka
lite sysselsättning sådär till all överskotts energi , haha underbart dock tyckte inte johanna att det va lika kul ;O undra varför ? haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar