se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 14 juli 2011

mitt hår springer snart iväg ..

Hej mina kära .
har inte riktigt uppdaterat på nån dag här nu , dåligt gjort av mig men shit happens !
Min lilla pojke mår inte så bra idag, tycker faktiskt lite synd om honom, haha nej skoja det gör jag inte alls ! haha taskig jag är ...
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket har färgat håret iallafall och det ska jag berätta det va förjävligt och jobbigt , det blev en klar förbättring på färgen men vad hände med håret ?!?! jag är nu flintskallig ... -.- suck håret bara ramlar av det är hemskt !
Så imorgon innan vi åker iväg ska jag in till stan och köpa en massa hår grejer , tack för deeeee - för såhär kan det inte vara om jag inte gör någonting åt detta så har jag snart inget hår kvar ;o vilket inte skulle vara så snyggt kanske .

Juste här sitter jag och säger att jag ska åka iväg hah men inte vart jag ska någonstans men nu ska ni allt få veta , imorgon åker jag och Johanna till min moster i Gävle för lite avkoppling och vattenskoter åkande ska bli skit skönt att komma bort för en dag eller två , få hälsa på mina skönheter där borta ! hoppas vi har vädret på vår sida bara .
Nu ska jag faktiskt ut ta en sista cigg sen blir det lägg sig i soffan och kolla på Flicka 2, för er som gillar att gråta kan jag starkt rekomendera att kolla på Flicka ... kollade på den tidigare idag och tårarna bara rann hemskt ,. kan ju vara för jag har såna här problem med min far men nog pratat ! en riktig snyft film

rekomenderas if you like to cry och om ni gillar hästar ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar