se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 11 juli 2011

helloj

Hejsan kötthuven .
nu har jag äntligen piggnat till efter min sömn , somna på soffan inatt igen förstår inte hur jag lyckas varför går jag inte och lägger mig i sängen och somnar där ? hah jaja.
Har inte lika ont i magen idag men det är någonting annat som spökar isället vilket inte är så bra , så jag har ringt vårdcentralen men dom har inte ringt upp än .. suck .
Johanna är här och vi funderar på vad vi ska göra idag , har absolut inga planer idag vilket suger ganska mycket blir väll till att städa undan lite här hemma.
På lördag blir det bio med grabbarna , jocke fråga om jag ville med igår så ah har ju ingenting annat planerat så får bli bio med nötterna ! haha .
Ska vara lite social med Johanna nu så , pussss lovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar