se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 17 juli 2011

B-varning

Godmorgon hörrni!
fick nog lite för mycket av det goda igår och det leder ju till att jag inte mår alldeles för bra idag , haha men det va helt klart värd det , hade en super bra kväll/natt igår..
Och just nu känner jag att jag kan äta upp en hel häst , så hungrig är jag och jag tror jag har druckit upp allt vatten i denna kommun hah så himla törstig ,.
Det är bra stökigt här hemma , kläderna från igår ligger utspritt över hela hall golvet, ja allt är huller om buller helt enkelt men det får J städa när han kommer hem , han ringde för ett tag sen och sa att han skulle äta osv sen skulle han sätta sig i bilen påväg hem menmen .
Ska nog gå och lägga mig i sängen igen och sova en stund till så man känner sig lite bättre , så pusssss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar