se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 17 juli 2011

Asbra kväll/natt !

Heeej på er ! 
precis kommit hem från en toppen kväll i öregrund, har inte haft så jäkla kul på länge, skrattat så jag fått ont i magen druckit alldeles lagom så man bara känner att man är lyckigt den där känslan då det inte finns någon hat , fyfan vad jag mår bra just nu , jag har varit med helt underbara människor ikväll som gjort min kväll till den bästa , taaack för det kära vänner - ni är underbara !
Vi har iallafall varit i öregrund hela kvällen , innan vi drog dit så satt jag , Johanna & Niklas här hemma drack och hade oss hih sen drog vi iväg och hade en awesome kväll åh så jävla underbart .
Har en del bilder som ni förmodligen kommer få se efter helgen som togs idag , anledningen till att det inte kommit in några bilder på bloggen än är för att min sladd till kameran ligger i mitt förra hem , ska förmodligen dit och hämta alla mina grejer imorgon eller i övermorgon så bilderna kommer landa på denna blogg antingen på måndag eller tisdag iallafall .!
Nu är jag så jävla trött , kan knappt hålla ögonen öppna så jag säger godnatt till er alla och hoppas ni haft en aaaaaasbra kväll som jag har haft , pusssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar