se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 23 mars 2011

vidare till skolan

Hello amigos !

Dorentina är vaken och ny duschad igår va vi ute en sväng och vi åkte till gimo och befann oss där ett par timmar , vi va galna som alltid helt sjuka som vi älskar att vara det är bara så vi är ! deal with it .
Kom hem och va helt slut men kunde ändå inte sova och jag har sovit sjukt dåligt inatt men nu är jag vaken iallafall , alldeles strax ska jag ringa och väcka min fina vän lina för hon ska nämligen följa med mig till skolan och hämta böcker .
Efter det blir det fuffens like always , men först kanske en frukost på hemba ? tror så .

Vi får besök av en ny människa idag , kan bli kul  men av vem får ni inte reda på nu ! ;) 




du minns vad jag sagt , du minns varje andetag då det bara va du & jag .







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar