se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 24 mars 2011

bli aldrig mitt gamla jag .

Sitter här och pluggar men jag fick en lust att skriva av mig lite av allt jag har inom mig som på något sätt bara måste ut , 
Jag har mått piss hela mitt liv men nu börjar allt bli så jävla mycket bättre , det har blivit så jävla mycket bättre för att jag har mina vänner på min sida och jag har vuxit grymt mycket som person jag har blivit bättre jag har blivit starkare jag kan ta hand om mig själv , jag kan skratta hela dagarna tillsammans med mina vänner ,slippa släppa tårar jag behöver inte det längre jag är glad så mycket gladare än jag någonsin varit .

Jag tycker synd om människor som mår som jag en gång gjort , jag tycker synd om dom för jag vet hur svårt och jobbigt det är att leva i en värld då man tror alla är emot en när dom egentligen vill hjälpa en och är rädd att man ska göra någonting man kommer ångra, man är rädd för sig själv, för att man helt plötsligt ska göra någonting så man aldrig kommer leva igen, jag tycker synd om dom för det är inte lätt, jag har haft en riktigt jävla dålig uppväxt med föräldrar som bråkat, föräldrar som lämnat , ja som har gjort jävligt mycket mot mig som jag aldrig kommer förlåta dom för , jag har ärr inom mig som aldrig blir läkta . 
Jag har alltid hatat min familj för allt dom gjort mot mig , men jag har tänkt på en sak väldigt, men jag har också gjort dom jävligt mycket ont, varför vet jag inte ? va det för att jag höll på att växa från barn till ungdom eller ungdom till vuxen ? eller va det bara för att hämnas för alla sår och minnen jag har från min barndom ... jag vet inte riktigt och jag tror inte jag kommer få svar på den frågan heller ,. men jag är ledsen för att jag varit så men jag har vuxit jag har själv insett att jag bara gör det värre för mig själv ingenting blir lättare om man bara kämpar emot och gör tvärtemot allt. 
Jag har bett om ursäkt till min familj genom att sköta mig och bete mig bättre mot dom och man känner att allt börjar vända allt börjar bli så mycket bättre , därav har jag vuxit som person jag har blivit en så mycket bättre människa mot dom jag älskar så jävla mycket bättre mot världen .

Idag kan jag inte ens beskriva hur glad jag är , ingen kan någonsin få mig må dåligt igen .
Jag vet vem jag är och jag vet vad jag kan göra , jag är stark som person jag klarar allting bara jag vill .

Idag kan jag säga att jag älskar livet , det skulle aldrig någon höra mig säga om idag va för några månader sen .

ensam är stark , jag är inte ensam eller stark jag är starkast . 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar