se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 15 mars 2011

tankar .

Vad hände ? 
folk säger till mig att vi kommer bli vänner igen och egentligen så tror jag det också men jag vet inte riktigt nu om jag ska vara helt ärlig , ditt beteende är på dagis nivå men jag kan inte säga att jag slutat älska dig , för det har jag inte . Jag älskar dig och bryr mig fortfarande om dig men vi har ingen vänskap kvar det sägs att äkta vänner finns alltid kvar men tydligen inte . Du va min absolut bästavän och vi va mer än så du och jag vi va ett men nu finns ingenting kvar , jag har en sak kvar och det är ditt brev du skrev till mig när du hade svikit mig och åkt iväg och du kanske aldrig mer fick komma tillbaka.
jag förstår inte att allt kan gå så fort , jag kanske är glad över att det är som det är ? nej glad tror jag inte utan det är väll mer som en lättnad att inte ha kvar samma tyngd i hjärtat och att veta att det kommer bli såhär det är svårt men när det väl hände så släppte tyngden och allt vart lätt igen .
Glad ? nej mer lättad .
Ledsen ? nej mer besviken .

Har ingenting mer att säga dig nu .. hejdå !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar