se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 9 mars 2011

impuls är alltid bäst .

ursäkta dålig uppdatering , det händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu eller ? hah jo det gör det faktiskt men ingenting som kommer upp här just nu iallafall men jag kan intyga er om att jag och mina vänner lever livet skiter i allt bryr oss inte om nått utan bara kör vårt eget race precis som alltid !

Inatt sov jag hos emma iallafall va jätte länge sen sist faktiskt hon har gjort om sitt rum och det blev jätte fint och mysigt man får känslan av rent ! vilket är väldigt bra .
Imorse så gjorde jag en impuls grej bara och det va att ta hål i min bröstvårta haha oups emma skulle också men hon banga stackarn slutar pressa när det gör det lilla minsta ont hah men själv så gjorde jag det och jag tog även hål i naveln alldeles nyss fattar inte ens att jag gör någonting sånt :o hah kommer krylla av piercingar snart ! galet .

Snart så bär det av till österby då emma ska få sitt löshår i satt av min braiga vän lina såklart , kommer bli snyggt yes !
hörs senare pusss / dorentinarask-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar