se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 4 mars 2011

igår & idag

hej på er .
igår satt jag i en bil i ungefär 18 timmar , jag kan ju lova att jag fick skapligt ont i röven och det värsta va väll att jag inte kunde somna i bilen -.- suck .
Våran resa startade 7 på morgonen och vi va hemma 12 någonting på kvällen ja då kan ni ju tänka er själva vilken super kul resa man haft ? hah eller , men det va självklart värt det har ju fått hem älskade nu . Hade ju också självklart mina bästa som ringde och fråga hur det gick och så , tack till er big love . 
När vi väl kom fram till huset där dom bodde så kom jag lite efter och då sprang alla 7 hundvalpar emot mig och bara hoppa på mig så jag ramla bakåt så slicka dom en i hela ansiktet åh så underbara dom små liven är . helt bäst . 
Nog pratat om det fast måste säga att det äntligen är över nu haha ! 

Idag är det fredag och fest såklart , josefine och lina kommer väll också och kollar på lill valpis hihi så nyfikna människor söta tjejer . 
Festen idag är i alunda vi ska fira en kompis som precis fyllt 21 , får se hur det slutar kan bli kul ;) 

hjärta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar