se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 5 mars 2011

en sån här bakis dag .

godmorgon ,

Ja då börjar man med gårdagen då , igår va vi hos rasmus amnell på kvällen skulle fira honom dricka lite och så men det slutade ju i kaos där tillslut när vi kom till frida så börja folk bråka och jaaa .. slutade ungefär som vanliga hemma fester oftast gör ! men jag hade iallafall kul tills allt började .

Vilket alla säkert redan har listat ut så mår jag inte speciellt bra idag utan jag är ganska bakis ja .. haha ovanligt ? nej inte så jätte .
Min moster och hennes familj är här nu och hälsar på hunden osv vet inte riktigt när dom ska ge sig av men det blir väll inte så länge kan jag tänka mig .
Idag så har Emma bokat in en tid med mig så får se om hon kommer till österby eller hur hon gör haha , det blir en överraskning jag vet inte alls vad hon planerat vad vi ska göra , kan bli kul det va länge sen jag va med henne!

Nu vet jag vart du står och jag behöver dig inte , jag bröt av våra band och dom gick av på mitten ...



josefines stripp stund mer får ni inte se .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar