se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 7 februari 2011

TÅGRÄLS

hejhej män och kvinnor .

Idag vakna jag runt 10 kunde inte somna så jag vart irriterad och gick upp istället , hah runt halv 12 börja vi sätta oss i bilen och åka iväg till uppsala för jag skulle till tandläkaren och spänna rälsen haha !
Köpte även 3 par skor i stan kan ju behövas eftersom jag har tagit sönder typ alla mina andra skor förutom alla klackisar , menmen .
Ska snart höra av mig till josefine skulle egentligen göra det när jag kom hem men har inte riktigt orkat med det hah så ska ta och göra det snart iallafall , kanske ska gå över till lisa dolk och ta ut hennes löshår men jag vet inte riktigt om jag har lust med det är så himla trött idag orkar verkligen ingentng .. :o vad är det för fel på mig nu för tiden ?.. nog pratat .
Jag skulle egentligen åkt till märsta ikväll men tror inte det blir av utan en viss herre kommer hit imorgon istället förhoppnings vis , hörs senare pussss / dorentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar