se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 9 februari 2011

halo

hejhej ,
jag vaknade för en stund sen det va så jävla varmt i mitt rum kunde knappt andas icke bra , jag gick iallafall ner och åt frukost med mamma vilket jag aldrig brukar göra ,

Igår åkte jag till stan runt 2 och va med isabel , sanne och emelie , jag va inte så sugen att vara på stan faktiskt va ganska arg igår menmen , tog en tidig buss hem runt halv 6 när jag kom till österby igen så gick jag till tammen för att äta lite och säga hej till mina syskon som nu bor där ett par veckor framåt ! hah söta dom där .

Idag ska jag åka in till stan runt 4 iallafall och möta upp josefine , sen ska vi gå på stan en sväng och inte göra så mycket egentligen mest kolla och checka läget , får se om jag kommer hem med någonting ! 




I never promised you a ray of light
I never promised there'd be sunshine everyday
I give you everything I have, the good, the bad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar