se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 24 februari 2011

Ni bör kolla in ,

Det kommer förhoppningsvis massa bilder imorgon från ikväll kommer bli awesome , glömde berätta att jag har mina två vänner som ska fixa mig idag och det kommer bli grymt då har vi ...

super snygga lina som är frisör ska självklart
fixa mitt hår , hon är en kanon tjej på att sätta i löshår och kan självklart klippa hår
om ni vill sätta i löshår så är hon väldigt billig och bra ! love it .

Sen har vi min fina josefine, som nu är halvt utbildad sminkös
och hon är lärling inne i stan på creativ makeup och är sjukt duktig redan sminkar
bättre än många andra som är utbildade redan, så känner ni för att bli snygga innan
en fest eller utgång på krogen så boka en tid med denna tjej! om ni vill ha mer information om
vart stället ligger eller om ni vill ha telefon nummer eller något så är det bara höra av sig till mig .
Självklart ska hon sminka mig tills ikväll .
http://creativemakeup.se/
kan ni kolla lite extra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar