se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 24 februari 2011

all in eller ingenting , - all in

hejhopp gummisnopp "utropstecken"

Jag ljög lite för er igår ska ni veta och jag är ledsen ända in i själen så ni vet ;) , jag åkte aldrig till den där människan i uppsala igår för det va en människa som ringde mig och hade stora problem så jag va tvungen att hjälpa till lite så som sagt det vart viktigare förhinder .. tråkigt men ja vad ska man göra åt saken ? ingenting .. haha

Ja iallafall, jag vaknade för en stund sen med lite panik sådär , jag hade fått ett sms av josefine där det stog lite privata saker så jag ringde henne bums sen låg vi där och skrattade med telefonen i örat , haha grymt vad jag älskar den där tjejen ! haha . Så fort vi hade pratat klart så rusa jag ner i trappan fråga mamma om mina kläder hann torka till ikväll om jag tvätta dom , så sa hon ja och då slängde jag in allt i tvättmaskinen haha lite smått panik sådär på morgonen är aldrig fel ! hah mer än så har jag inte hunnit med idag ska jag säga, men jag lär sätta lite fart för jag kanske ska gå och fylla i min tatuering på benet nu innan 4 så vi får la se om det hinns med helt enkelt , vad gör man om man inte hinner ? jo man chillar och säger vi tar det en annan gång ! haha känner att jag är på lite bus humör idag kan ju vara för jag är grymt TAGGAD INFÖR IKVÄLL WWALWALAL  :D

MÄNNISKOR DÄR UTE VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG ? JO DET ÄR DEN DAGEN DÅ DET GÄLLER ALL IN ELLER ingenting , och självklart så kommer jag och josefine köra på stort och all in som alltid annars vilket jag hoppas att ni också gör snyggingar ! 
ses ikväll människor som ska på detta , pusss / dorentinarask .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar