se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 19 februari 2011

när mörkret faller

godmorgon människor eller man kanske ska säga goddag ! :) vem vet inte jag iallafall hah,

Denna morgon och dag har Stockholm boogie filmen hållt mig sysselsatt fyfan jag älskar verkligen den filmen hah den får mig att vilja flytta till Stockholm nu på engång !
Ikväll är det ju melodifestivalen och mina föräldrar eller min mamma och låtsas pappa rättare sagt är helt inne i det där när det är melodifestivalen så är det ett måste hah förstår inte riktigt men det är så för många familjer har jag märkt , underligt men ändå ganska kul hah , får se om jag kollar på det ikväll helt enkelt eller om jag redan är ute och flänger då !

Igår kom iallafall brudarna och hämta mig runt 10 kanske så åkte vi runt en liten stund och klockan 11 drog vi vidare till storvreta för att röka med robert och efter det så åkte vi till max och ragga lite på stan , någon timme efter det så åkte vi till flustret för att hämta ingela och ronny , ganska lyckad kväll ändå men kändes som den va alldeles för kort, hmmm det får fixas ikväll ! :D

josefines påhitt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar