se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 20 februari 2011

kanske gävle nästa .

godmorgon folkisar ,
 vaknade upp och insåg att jag fortfarande va galet trött fast kunde inte somna om !
Igår va en ganska trevlig dag må jag säga , jag och mina kära vänner satt lite med min mamma på fiket och jag kan säga det är den ända gången jag inte skämts för min mamma när hon vart ute ,
jag åkte hem runt 1 ungefär så det vart inte en så lång kväll ute men när jag kom hem satt mats och mamma med sina vänner och jag satt mig med dom och hade det trevligt till 3 kanske , hah mysigt !

Idag så kanske vi åker upp till min mormor i gävle en stund och träffar henne och självklart min bästavän morfar, skulle vara mysigt eftersom jag inte ska följa med dom upp i helgen , får se hur det blir med det mamma kanske är alldeles för bakis för att köra upp haha fyllekaja ! Annars blir det att kanske åka till gimo ikväll , hmm ;)

Jag älskar dig mamma !
förut nån gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar