se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 11 januari 2011

keep your head up

hejhopp . 
Idag har jag varit i skolan som vilken 16 åring som helst har faktiskt varit ganska kul ändå , jag gick på alla lektioner idag så jag känner mig faktiskt väldigt duktig eftersom jag haft svårt för det där att gå på lektionerna haha.
Jag vakna upp idag och märkte att jag va helt svullen i ansiktet kan det bero på brist med sömn ? :o det va inte kul alls och sen att man behöver gå till skolan så .. haha menmen inge mer med det !
På torsdag är det knut i gimo och då ska jag självklart dit ska vara med isabel , diana och kanske någon mer vi kommer ha super kul och på lördag är det i österby , känns verkligen som att jag är överallt haha men det är ju braaaaa eller ? ah vi säger det iallafall.

hörs senare , puss / dorentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar