se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 10 januari 2011

brist på rubriker

godkväll damer och herrar.
hade lite brottom imorse så hann absolut inte blogga innan jag gav mig av hem ifrån .
jag tog tjugo i 1 bussen hem ifrån till gimo för jag skulle åka med isabel till stan tyvärr kunde inte sanne följa med för hennes syster följde med och den vart ju som det vart med det .
Jag har haft en underbar dag på stan med en saknad vän och det känns så bra när vi har pratat och umgåtts idag , vi har hunnit med att äta ganska mycket vill jag lova först när vi kom in så åt vi på donken tre timmar senare så tog vi en fika på storken och en timme efter det så gick vi till pekkas jobb och vi vart bjudna på kyckling och pasta väldigt gott men jävligt starkt orkade verkligen inte äta men jag åt eftersom vi vart bjudna haha , glupsk tjej ? haha jaa idag iallafall .
köpte dricka också så vi har till på torsdag och i helgen säkert nån gång fram över med för den delen haha , vi träffade på emelie och sofie också som gick med oss på stan en stund också kulkul .
nu ska vi hitta på någonting att göra så vi hörs imorgon säger godnatt nu , pussss/ dorentina

ps. skolan börjar ju imorgon också , ska bli ganska kul faktiskt att få träffa alla igen och jag har lovat mig själv att börja sköta skolan som jag gjorde en gång i tiden , upp med betygen nu dorentina ! tagga .
appropå bellsi har fått en säng kamrat idag vilket är jag , hihi ;') myspys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar