se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 24 januari 2011

it was just a dream

hej på er !
inom kort kommer jag börja video blogga kanske om en vecka eller så iallafall väldigt snart vilket jag inte tycker ni ska missa , kommer bli kul .
Har varit i skolan idag som ni redan vet men efter skolan så gjorde jag själv inte trodde jag skulle göra med isabel fråga om jag ville gymma med henne så självklart gjorde jag det för att få en spurt på min träning inför beach 2011 , slim fitt nästa ! haha 
Vi kommer gymma imorgon också och det känns faktiskt väldigt bra , men oturen är väll bara att jag kommer ha hemskt ont i bena imorgon dom är redan spagetti ben och man märker verkligen att jag inte tränat ordentligt på väldigt länge men jag längtar ;)) 

Imorgon ser min dag inte så komplicerad ut faktiskt , kan berätta lite kort för jag vet att ni är nyfikna på mitt händelse rika liv hah eller ? morgonen börjar iallafall med att jag ska till skolan , efter skolan eller under skoltid ska det gymmas med isabel och efter det ska jag åka till stan med mina två kära vänner isabel & sanne ska bli väldigt kul eftersom jag får pengar inatt så kommer jag nog hem med kassar med kläder läääääängtar . haha !
bara för det kommer jag stiga in genom dörren imorgon med tomma händer hah ja vi får se helt enkelt , måste iallafall köpa present till min bror som fyller år snart . 

tänkte lägga in en liten skön remixad låt på Iyaz-replay enjoy !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar