se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

torsdag 27 januari 2011

always move fast

hejhej 
ni får ursäkta min dåliga uppdatering , har haft fullt upp dom här dagarna !
igår va jag iallafall med sanne och sola och så vidare leta sommar jobb men vi kom ingenstans eftersom vi inte ringde haha , jag börjar bli brun nu och det är riktigt niiiiice !
jag har tatuerat mig också medans jag inte bloggat haha har hunnit med det tack för deeee , det vart en impuls grej bara men jag vart nöjd ändå ! eheh .

Idag har jag varit i skolan hela dagen och inte gjort så speciellt mycket , mamma kom och hämtade mig i skolan kl 3 så åkte vi på terapin och det blev ju som det blev katastrof men jag fick mig en jävla chock faktiskt har aldrig hört min bror pratat ut om sina känslor så förut så ah .men efter det så va jag och isabel på U och gjorde lite dittan och dattan , hah nervös tjej ! nu sitter jag här och inte gör ett smack . menmen , det skadar ingen .

Love you all / dorentina ;) 

anledningen till den här tatueringen , är att jag ville göra någonting som betyder någonting jag har massor av kärlek att ge till min familj och vänner och stället kom jag på för det är inte många som har i bak på benent vilket är snyggt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar