se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 21 januari 2011

i'm lost without you .

hallå amigos , ni måste börja skälla när jag inte skriver i bloggen det är inte bra gjort av mig .

men tänkte berätta för er att jag tänker börja göra det lite intressantare för er och videoblogga lite då och då och lägga in flera bilder och vara mer kreativ helt enkelt , kanske till och med blir videoblogg varje dag så ni har nått att skratta åt , tror inte ni vill missa det kan bli ganska kul haha ! 

iallafall vill jag ge mig själv en stor applåd för att jag har skött skolan perfekt nu tiden som gått efter vårat jul lov, tycker det är galant gjort av mig haha , kommer fortsätta så ända fram till sommarlovet och alla andra år längre fram hoppas jag , det känns faktiskt jävligt bra ! mina vänner finns där och peppar mig också , dom är så underbara...

tänkte berätta lite om dagen , idag har jag varit i skolan blev lite stressigt där på morgonen då jag inte är en morgon pigg människa så humöret var väldigt svängit men det blev som alltid mycket bättre när jag kom till skolan och fick mig några skratt, haha . Har varit en för övrigt lugn dag vilket kan behövas eller kom på att det inte alls varit så lugnt isabel glömde sitt bank kort i bankomaten så det åt upp det och vi trodde det va någon jävel som hade tagit det men icke, utan automaten hade tagit det haha så lyckat ... Har också varit i östhammar och ätit mat på bellsis jobb väldigt länge sen man besökte det trevliga stället .
Får se vad kvällen bjuder på kanske åker till östhammar och träffar en kompis vem vet , återstår och se ! 

Ska jobba imorgon så ska nog inte festa idag eller när har det hindrat mig förut ? ;) får se helt enkelt haha , hörs senare pusssss / dorentina










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar