se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

fredag 21 januari 2011

du har alltid vetat

jag har inte släppt dig 
jag ljuger för mig själv för att hålla sanningen borta .
alla märker att du inte är borta ur mitt liv än 
sanningen är den att jag inte är säker om jag vill glömma dig
jag har en känsla och jag vet att den stämmer
förr eller senare kommer det bli vi igen , inte nu, inte imorgon
men snart ... jag är säker på det 
jag är inte kär , du är inte borta 
du finns inom mig , om jag bara kunde sluta ljuga för mig själv.

jag vill inte ha dig nu , inte imorgon , inte om en vecka , inte om en månad
men efter det . 
alla ser blickar , alla känner min nervositet när du går förbi .
alla vet , du vet , jag gömmer dig långt där inne 
för att sedan plocka fram dig och göra dig till den lyckligaste .

du & jag det skulle göra mig lycklig .
jag vet att jag lyckas 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar