se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 23 januari 2011

för alla dom

hejhej folks. 

vakna upp för ett tag sen av att mamma skrev ett sms om att pappa fyller år idag , vilket jag helt glömt bort fy vilken dålig stil av mig men jag har så många i min familj att kolla på så skyller lite på det , tur att man har folk som påminner en iallafall . 
Jag kom hem runt halv 12 igår fick sluta en timme tidigare så skönt , men kunde stannat längre ändå för jag åkte aldrig iväg som jag skulle men det visste jag ju inte då . nog pratat .

Idag skulle jag egentligen träffa en kompis men det blir inte så istället så ska jag vänta på att isabel slutar så ska jag åka med henne hem , vi börjar båda sent imorgon så det blir perfekt så kan vi prata lite och ha det mysigt. 
taaaack för att man har världens bästa vänner kvar i livet och allt onödigt skräp är borta .
ska nog gå och pussa lite på min sjuka mamma snart och berätta hur bra hon är och hur glad jag är över att hon är min mamma och ingen annans .


jag har något att säga som alla måste förstå i min omgivning ..
om ni inte kan säga varför jag sjunker så lågt i era ögon eller att jag är falsk eller typ att jag bara är en dålig vän, då böhöver ni inte skriva till mig alls för ni har ingen förklaring ni har ingenting att komma med och sanningen är den att det är ni som är patetiska, falska och det är ni som sjunker jävligt lågt i mina ögon för ni är så fega ni kan inte ens stå för att ni sagt någonting,. i mina ögon är ni världelösa jag behöver inte såna i mitt liv jag behöver inte människor som inte har någonting att komma med, jag behöver inte vänner som ni .
För mig blir ni döda .. Jag har världens bästavänner utöver er och jag är stolt över att kalla dom mina vänner men er jag skäms så jävla mycket över er , tänk över detta så kanske ni inser själv att det är ni som är patetiska som inte ens kan berätta vad felet är ? . och en sak till, kan ni inte säga , har ni ingen anledning ! 
då skiter jag fullständigt i er eller era ord , jag bryr mig inte .


våra brister gör oss till människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar