se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 22 januari 2011

cash flow eller ?

lönen kommer ju på tisdag nästa vecka , kommer nog sätta sprätt på pengarna samma dag jag får dom vilket inte är så himla bra kanske , jag måste verkligen lära mig spara pengar eftersom det är en del pengar jag får och allt går åt på kanske en vecka sen står jag där utan pengar på hela månaden sen . hur kul ? inte alls kul .

så jag måste bli en pengar sparare, eftersom jag har så jävla mycket planerat i sommar och det kräver mycket pengar och jag ska göra allt jag planerat i sommar så är det bara ! haha ingen tvekan .
beundras min bror som verkligen kan spara pengar för att köpa någonting han vill ha , men tyvärr så är inte jag den typen av människa just nu iallafall , det kommer helt klart bli ändring ! wish me luck .

man jobbar för att få pengar och kunna försörja sig själv och självklart sin familj om man har någon , men jag kan inte säga att jag försörjer mig genom att köpa onödiga saker som verkar bra för tillfället ? hah måste börja tänka i nya banor när det gäller pengar och hur mycket jag lägger ut på onödiga saker .

men vad i hela friden pengar är inte allt, vad vore livet utan kärlek & vänskap ? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar