se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

tisdag 21 december 2010

you are amazing .

gokväller alla .

Jag har äntligen kommit på kvällens planer medans mamma dammsög mitt rum så prata jag lite med annamaria och hon kommer hit efter sin träning och hon ska sova här det kommer bli awesome !
Idag har jag också hunnit med att plocka rätt på alla min kläder som både är smutstiga och rena lägga dom i ordning osv haha duktig jag är , det pratades om nån stor brand här i österby men inte sätt till någon så det kan ju inte vara sant ? haha tror inte det jah .
Så nu sitter jag i köket och lyssnar på musik det är så mysigt finns så mycket bra musik hur kommer dom som gör allt på texterna ? AVUNDSJUK svar ja !
Ska nog gå upp till affären nu och handla lite tills ikväll eftersom affären stänger 9 så lär jag rappa på lite grann , vi hörs senare , tjingeling pling pling ;) / dorentina

får bli en liten bild från i sommras , 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar