se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

onsdag 22 december 2010

dancing on the ceiling

godmorgon alla .

Har precis vaknat upp med min fina tjej bervid mig i sängen hörde hur hon prasslade med godispåsen tidigt imorse haha men jag fortsatte sova så vakna kanske för en halv timme sen , så skönt att få sova och slippa gå upp runt 6 för att åka till skolan haha "
men för att komma till det hela , igår kväll hade vi lite chill hos nån människa som fille va hos drack lite vin och laga lite mat haha ( jag och annamaria) lagade mat haha tjocka brudar ;) .. va inte så gott som jag trodde det skulle bli men vad fan gör man ? är man hungrig så är man inte sant ? haha .
Men tillslut vart en fille arg eller rättare sagt sur på mig så han drog där ifrån och jag hade inte gjort nått det va det som va saken ? skum kille JAAAAAAA .
Efter ett tag så gick jag och bruden hem för vi vart helt plötsligt så jävla trötta ;) haha , så vi gick hem skönt att lägga sig i sängen och ba sovaaaaaa och prata en massa somna väll runt 5 någonting dåligt jobbigt haha , nu är vi uppe iallafall och vi är piggare än någonsin elller ? haha , vi ska nog åka till stan runt 4 och göra lite bus så vi hörs senare , tjingeling plingpling / dorentina 




ett sommar minne man alltid kommer minnas ! love 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar