se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

söndag 19 december 2010

seg dag

hej alla .

idag har vi inte alls gjort mycket jag och rasmus somna ungefär runt halv 6 eller så efter att ha kollat på nån psykfilm ? vet inte riktigt vad det handlade om eftersom jag inte hängde med så mycket haha när den sluta så satt jag på nån annan film minns inte just nu vad det va hah amen vi somna iallafall till den och vi har sovit heeela dagen idag till typ kanske 4 ? haha trötta människor !? svaaar JA !myyycket skönt vill jag lova .
Vi har juu hunnit med lite grejer ändå rasmus sprang ner och köpte cigg till mig och jag ba satt här vid datorn och seeega , vi har iallafall städat hans lilla lägenhet eller han städa rättare sagt jag skura golvet haha ! ;) nuu gör vi inte så mycket utan jag sitter här och han ligger i sängen och kollar på handbolls finalen sverige - norge ? får önska sverige lycka till .
Snaaaaaaart kommer min emmis hem , jag ska möta henne vid stationen kl 20.00 för då är hon här i uppsala och vi ska direkt gå till donken och äta gott , efter det vet jag faktiskt inte vad som sker .
men nu har jag ingenting mer eftersom det inte hänt så mycket idag , vill påpeka att vi har jul lov nu iallafall jag så ska väll leta upp nån feeest imorgon som jag och emma kan pumpa på ! yeye
/ dorentina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar