se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

måndag 20 december 2010

old stuff baby

Hejhej ,.

igår så va jag ju hos rasmus och efter det runt 8 så gick jag till donken vid fyra mackarna för jag skulle äta med lollo och emma det va trevligt , sen gick vi till macken precis brevid och köpte lite frukost som vi skulle ha till imorse eftersom vi sov hos lollo alla tre i hennes jätte gulliga lägenhet i hejdenstam as fin .
Iallafall så åkte vi till henne igår kväll va hemma hos henne kl 10-11 kanske fråga oss inte vad vi gjorde för att få tiden gå så fort med tillslut va kl halv 3 haha så vi la oss i sängen och somna nästan direkt iallafall jag ;) haha.
Idag har vi varit på gränby emma och lollo handla dom sista julklapparna nu såhär innan julen va ganska mysigt , helt plötsligt kom min lillasyster och sa hej och det va ju inte riktigt det man hade tänkt sig , men åkte iallafall hem med dom tillslut ,.. så nu sitter jag här lyssnar på feta musiken och funderar på att gå upp till affären och köpa en tidning ? hmm . får fundera på det , så himla kallt ute tycker ni inte det ?
IMORGON så kommer jag nog lägga upp ett 50 tal låtar på bloggen så ni kan lyssna på lite blandade låtar gamla,feta,hittar och allt verkligen ... blir kanon , tänkte bjuda på riktigt gamla bilder på mig ? vet att ni är sugna så här kommer dom .

Vill iallafall säga att jag saknar mitt fina gäng här i österbybruk , love too you bitches. 


ja vad ska man säga om gamla bilder ? pinsamt det är nog det rätta ordet .. haha
men det gäller väll om att bjuda på sig själv eller ? tror det jah . 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar