se dig som dig själv inte nån annan , du är den viktigaste personen i hela ditt liv .

lördag 20 november 2010

Som blöta akvareller ey jag börjar pensla, öh jag flyter med känsla

kom in nyss , blev tyvärr inge bageriet jag som va så sugen på en baguett med räkor och ägg men icke , vi tog en lunch på grillen istället så blev en liten hamburgare och cola absolut inte lika gott usch !
men innan vi åkte dit , så va vi en sväng hos malin och gud så hemskt tv program det va på tv'n blev fruktansvärt tårögd och arg det va en dokumentär om barn som bodde på nått sorts hem och dom fick ingen mat eller någonting och då skämtar jag inte när jag säger att armarna var högst 4 cm omkrets fyf*n säger jag bara , jag och lina satt med tårar i ögonen och tyckte så synd om barnen som inte fick någon mat och blev slagna vi hade lust att åka och hämta alla barn och ta hand om dom ge dom lite chips och dipp så dom fick lite fett på kroppen ! kan inte förstå hur folk kan behandla barn så illa ... fick mig verkligen att vilja spy på vuxna som inte han behandla barn som vanliga människor .. nog pratat om det ! 

ikväll ska jag troligen vara med lina vet faktiskt inte vad vi ska göra , just nu är hon och hämtar en ny soffa iallafall , kommer bli jätte fint i hennes vardagsrum sen mycket bra ..
menmen nu ska jag inte sitta och tråka ut er mer just nu iallafall ,
love / dorentina




Tell my mother, tell my father
I've done the best I can
To make them realize,
This is my life.
I hope they understand,
I am not angry I am just saying,

Sometimes good bye is a second chance

du va den ända som fanns för mig, du va den som fick mig må som en prinsessa . du va min första kärlek 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar